Friday, October 25, 2013

How to Wear a Men's Tie


   

Také si někdy zálibně prohlížíte partnerovy kravaty a přemýšlíte, jak nosit pánskou kravatu? Zkusila jsem to za Vás :-) Úmyslně v ležérním stylu s rozepnutým límečkem a kravatou uvázanou krátce (pánský dress code naruby ;-) ), přeci jen je pánská kravata trochu širší. Je důležité vyvážit trochu maskulinní vršek něčím ženětějším. Já zvolila upnuté kalhoty s lodičkami. Protože jsem chtěla vyvolat spíš ležérní dojem zvolila jsem bílé lodičky s hrubou podrážkou. 


Have you ever looked at your partner's tie wondering how to wear a men's tie? Well I tried it for you :-) I chose the casual styling with unbuttoned collar and shortly tied tie (proper gentleman's dress code upside down ;-) ) as the men's tie is a bit too wide. The masculine upper cloths should be balanced by something more feminine and I chose the skinny jeans and pumps. As I wanted to go for relaxed casual look I wore white pumps with structural sole. 


































Tak co, dá se takhle nosit pánská kravata? Napište mi svůj názor do komentářů :)





So, is this a good way how to wear a men's tie? Tell mi in comment :)


No comments:

Post a Comment