Sunday, December 21, 2014

Xmas shopping - what I've got for myself

Ahojte!


Dnes jen krátký post z období horečného nakupování dárků. Neb jsem byla zaúkolována pořídit dárky i za několik dalších lidí a pro spoustu lidí, nezbylo mi nic jiného, než vyloženě projít jeden obchod za druhým. Vzala jsem tedy útokem Fashion Outlet Arenu a poté Europakr Štěrboholy. Nevýhoda takového útoku je, že nevyhnutelně narazíte na něco, co nutně potřebujete. Tak se Vám dnes pochlubím s tím, co jsem si při vánočních nákupech koupila pro sebe...jo jo, jsem špatná, špatná, špatná...

Hello!
Todays just shortly. As I've been asked by several people to shop Xmas presents for several other people I had no other choice than literally go into each shop at Fashion Outlet Arena and than Europark Štěrboholy. The huge cons of such a strategy is that inevitably you will find something you need. Thus I will show you something I bought fore myself during Xmas shopping. Yes, yes, I am a bad bad girl...  






Šála, respektive nekonečná šála, je z H&M a byla za moc hezkých 70 Kč, takže jsem ji tam prostě nemohla nechat. Přívěsek i náušnice v edgy stylu jsou z obchodu GATE a náhrdelník je z Mexxu ve fashion outlet aréně. Ten jsem v obchodě s těžkým srdcem nechala s tím, že dávat v tuhle chvíli 200Kč za náhrdelník pro sebe není vhodné, i když cena je to pěkná... No touha zvítězila a pro náhrdelník jsem se vrátila :D
Řekněte mi, také se sebou svádíte takovéhle boje? Úspěšně, nebo bezúspěšně?


The infinity scarf is from H&M and cost 70 Kč (less than 3 EUR), thus I could not leave it there. The edgy earrings and pendant are from GATE and the beautiful necklace is from Maxx in Fashion Outlet Arena. At first with a heavy heart I decided to leave it there, as it felt kind of inappropriate to spend 200 Kč (8EUR) for a necklace for myself, even though it was a great price. Finally the desire won and I came back for it :D
Tell me - do you also fight with yourself in such a cases or not? If so, who usually wins? 


No comments:

Post a Comment