Friday, October 17, 2014

Red lipstick and the color grey

Ahoj 


Nedávno jsem začala experimentovat s červenou rtěnkou. Tedy ne přímo s rtěnkou, spíš s výrazným červeným leskem a musím říct, že mne docela baví. Obzvlášť teď na podzim, kdy lidé mají tendeci se halit do ponurých tmavých barev - jako já dnes. No a taková výrazná rtěnka takové smutné barvy hezky prosvítí.

Hello, 

recently I started to experiment with red lipstick. Or to be more accurate with a red lipgloss. And I like it. Especially now during autumn months, when people tend to cover themselves into gloomy dark colors - as same as me today. And I like how the distinctive lipgloss lights ue outfitp.





Musím přiznat, že je pro mne celkem překvapením zjištění, jak výrazným a outfit měnícím doplňkem taková výrazná rtěnka může být. Nebo se pletu? 
Jinak klobou jsem dostala jako dárek, udělal mi velkou radost a cítím se v něm velmi dobře a řekla bych, že mi sluší :) Nebo ne?

I have to admit that it was quite surprising to found out how significantly can a distinctive lipstick change the outfit. Or am I wrong?
By the way I got the the hat as a gift and it made me really happy as I think it suits me, right?




No comments:

Post a Comment